viernes, 6 de mayo de 2011

¡Últim capítol de Polseres! Noooo....

El dia 2 de Maig del 2011 es va acabar la Primera Temporada de "Polseres Vermelles",¡i ha sigut intensament viva!
Però, l'Albert i el Pau ¡ja han assegurat la segona temporada! Per a qui es vulgui presentar, informaré en una altra entrada de quan i a on serà el càsting, així que estigueu atents!
Siusplau, a qui li agradi aquest blog que m'ho digui en un comentari ja què, aquest blog no està tenint molt d'èxit.
Tothom llegeix el blog del Joan Pons i a mi no em llegeix casi ningú, encara que hi ha hagut gent que al facebook m'ha ficat que li agrada.


Bueno, al que anava és a que van sortejar unes entrades per anar a veure l'últim capítol al cinema després d'un magnífic concert de Teràpia de Shock.
La cosa és que jo vaig guanyar i vaig fer fotos.
Aquí us les deixo:





I més! Però no em deixa penjar-les.

No hay comentarios:

Publicar un comentario